פרוטוקול הינו מסמך בכתב אשר בו מפורטים :
מסמך זה נעשה בדרך כלל על ידי היזם/קבלן ויכול לשמש כראיה משפטית .
בפרוטוקול המסירה ראשי הרוכש לציין ליקויים/אי התאמות בדירה וכן ברכוש המשותף אשר הבחין בהם.
בסוף כל פרוטוקול חשוב להחתים את הדייר על הפרוטוקול שאין עוד הערות נוספות בזמן הסיור ויש לתייק את הדוח במידה ובעתיד יבוצע בו שימוש חוזר .
לאחרונה הוספנו למערכת אופציה שבו מנהל עבודה/מנהלי פרויקטים יוכלו לבצע מעקב ותיקון הליקויים בדירות בעזרת המערכת .
לאחר הפרוטוקול הראשוני מנהל העבודה יחד עם מנהל הפרויקט יוכלו לעבור באופן יומי/שבועי אחרי תיקון הליקויים עד רגע השלמת כל הליקויים ובדיקה נוספת למוכנת הדירה למסירה סופית לרוכש הדירה.